Τετάρτη 18 Μαΐου 2016

Α μπε μπα μπλομ ρωτά η Μαίρη… του κείθε μπλομ απαντά η ΈΛΕΝΑ.

Οι νέοι σε εποχή κρίσης, με την ανεργία να χτυπάει κόκκινα, πιστεύεις έχουν προοπτική να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα; Είσαι αισιόδοξη ή απαισιόδοξη;

Είμαι απαισιόδοξη, γιατί δεν φαίνεται να υπάρχει ελπίδα μιας και οι πολιτικοί, θρησκευτικοί και πνευματικοί ηγέτες αντί να μπουν μπροστάρηδες στη προσπάθεια ανάκαμψης έχουν χαθεί-εμπλακεί σε ένα λαβύρινθο βολέματος και μικροσυμφερόντων.




Τι γνώμη έχεις για το προσφυγικό; Θεωρείς οι Έλληνες είμαστε φιλόξενος λαός ή ακόμα
ρατσιστές;

Είμαστε λαός φιλόξενος αλλά, πιστεύω πως ο αριθμός των προσφύγων -λαθρομεταναστών κ.τ.λ. και η συμπεριφορά τους (αποκλεισμός δρόμων, πορείες διαμαρτυρίας κ.τ.λ.) έχουν ξεπεράσει τα όρια που κάθε φιλοξενούμενος πρέπει να τηρεί.

Το πιο τρελό σου όνειρο;

Το πιο τρελό μου όνειρο (αν και 18 χρονών :Ρ) είναι να συναντήσω τον Justin Bieber !!!

Τι σε κάνει να γελάς;

Η παρέα μου :))

Ποιο μάθημα βαριέσαι πιο πολύ; Γιατί;

Τα μαθηματικά κατεύθυνσης, γιατί έχουν συνεχώς ακαταλαβίστικες αποδείξεις και θεωρήματα...

Ποιος είναι ο μεγαλύτερός σου φόβος;

Ο μεγαλύτερος μου φόβος είναι η μοναξιά.

Έχεις φίλες/φίλους; Φιλία σημαίνει;

Φίλους έχω πολλούς, κολλητή μου όμως είναι η Έβελυν. Φιλία για εμένα είναι ο επόμενος θεσμός αμέσως μετά την οικογένεια.

Ποιος είναι για σένα ο σημαντικότερος άνθρωπος του κόσμου;

Σημαντικότερος άνθρωπος του κόσμου για εμένα είναι η μαμά μου.

Αν θα μπορούσες να ζήσεις σε κάποια άλλη χώρα; Ποια σου έρχεται πρώτη στο μυαλό; Γιατί εκεί;

Μμμμ ωραία ερώτηση... Μια χώρα που μου έρχεται στο μυαλό είναι ο Καναδάς, γιατί έχει πολύ όμορφα τοπία.

Σου λέει κάποιος μπορείς να αποκτήσεις μία super δύναμη. Ποια θα επέλεγες;

Η super δύναμη που θα ήθελα να έχω είναι να είμαι αόρατη για να μπορώ να βρίσκομαι εκεί που οι άλλοι νομίζουν ότι δεν είμαι…

                                                       Έλενα Ανδριανοπούλου

                                                         Μαθήτρια Γ’ Λυκείου

                                                     Γενικό Λύκειο Μεσσήνης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου