Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

Ο ΚΛΕΨΑΣ, ΤΟΥ ΚΛΕΦΤΗ… ΤΑ ΚΛΕΦΤΙΚΑ…




Θα με βρουν καμιά μέρα τέζα με το μαχαίρι καρφωμένο στο στόμα κι άντε να πιστέψουν, ότι δεν αυτοκτόνησα, αλλά έγλειφα μερέντα!



-      Μπαμπάαααααα, η γιαγιά θέλει το pin για να σηκωθεί από τον καναπέ. Ποιο είναι;;;

-      Το πι θέλει βρε ζώον, το ΠΙ!




-      Και τι κάνεις τώρα ρε μωρό;


-      Λαδώνω τις πανσέτες.


-      Σκάσε, πρόστυχη… ε, πρόστυχη!







Η υγιεινή διατροφή είναι επικίνδυνη. Έκοψα το δάχτυλό μου ξεφλουδίζοντας μήλο! Αυτό δεν θα γινόταν ποτέ, αν έτρωγα σουβλάκι!




Και στην τελική; Τι είμαστε για να αρέσουμε σε όλους;

ΠΑΤΑΤΕΣ ΤΗΓΑΝΙΤΕΣ;;;





-      Μάνα, δεν έχω γκόμενα.

-      Αχαΐρευτε, πότε θα νοικοκυρευτείς;

-      Μάνα, βρήκα γκόμενα!

-      Ποια βρωμιάρα σε τύλιξε;




Έβαλα την ζυγαριά σε μια γωνιά στην αποθήκη. Θα μείνει εκεί, μέχρι να ζητήσει ΣΤΓΓΝΩΜΗ!







-     Αχ, γιε μου…


-     Έλα, τι έχεις ρε μάνα;


-     Θα πεθάνω και δεν θα σε δω με γυναίκα!


-     Μα, αφού έχω γυναίκα ρε μάνα.


-     Μην μου την θυμίζεις αυτήν.





Πηγή: www.xaxa.gr

          Sapsalis.gr


















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου