Κυριακή 17 Ιουλίου 2016

ΓΕΛΑ με τα κλέφτικα!!!


ΤΙ ΜΟΥ ΦΕΡΝΕΙΣ ΤΗΝ ΜΠΡΥΡΑ ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΠΑΤΑΤΑΚΙΑ ΡΕ ΜΠΙΝΕ;;; ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΤΑΤΑΚΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΗΓΓΕΙΛΑ!!!









''Η ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ SEX. ΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΖΕΙΣ ΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ Η ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΑ…''





-      Ναι, γεια σας, μία παραγγελία. Κοτόπουλο στήθος στον ατμό, βραστά λαχανικά και λίγο ρύζι, θα ήθελα.

-      Ορό να σας βάλουμε;;;





Αθάνατη Ελληνίδα μάνα:

-      Μαμάαααα… Με πονάει το δόντι

-      Εμ, όταν είσαι όλη μέρα στον υπολογιστή!!!







Πλέον δεν έχω φίλους. Ο ένας πήγε για τρέξιμο. Ο άλλος έγινε χορτοφάγος κι ο τελευταίος πάτησε like σε δικό του status.





Μην εμπιστεύεσαι ποτέ άνθρωπο κάτω από 55 κιλά. Άνθρωπος που αντέχει να μην τρώει, ποιος ξέρει μέχρι πού μπορεί να φτάσει!!!





-      Πού θα πας τριήμερο;

-      Cavo paradise, εσύ;

-      Κάμπο να ραντίσω.





-      Τι να φτιάξω;;; Κοτόπουλο με μπάμιες ή μοσχαράκι με μπάμιες;;;

-      Κοτόπουλο με μοσχαράκι.





-      Κώσταααα… Κοίτα χωράω σε περσινό τζιν!

-      Δικό μου είναι…





-      Μωρό μου… Είσαι ακόμη θυμωμένη μαζί μου;

-      Όχι, βρε κουτό, φάε τώρα

-      Σαν περίεργη γεύση έχουν σήμερα οι πιπεριές.

-      Είναι πιπεριές χλωρίνης.





Πήγα στο γιατρό για τις αμυγδαλές μου και μου έβαλε στη γλώσσα ένα ξυλάκι σκέτο. Το παγωτό, πού πήγε;







Εάν φοβάστε ότι θα παχύνετε να πίνετε 100 γραμμάρια τσίπουρο πριν από κάθε γεύμα. Το τσίπουρο διώχνει το φόβο!!!





Ένα μαγιό να αναδεικνύει το χιούμορ σε EXTRA LARGE, έχετε;;;








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου