Παρασκευή 26 Αυγούστου 2016

Ο Θανάσης σκέφτεται και γράφει… ‘’Το καράβι που θα ήθελα να έχω’’

Εγώ θα ήθελα να έχω ένα εμπορικό πλοίο για να μεταφέρω γάλα και φρούτα.

Το καράβι μου είναι πολύ μεγάλο κι έχει πολλά φινιστρίνια. Και έχει πολλά φουγάρα και κινείται γρήγορα και έχει χρώμα κόκκινο με το σήμα του Ολυμπιακού. Κι έχει ένα μπαρ για να κάθονται οι άνθρωποι. Κι έχει πολλά καθίσματα. Και έχει μια άγκυρα κι έχει μια μεγάλη πλώρη.


Το καράβι μου θα το ονομάσω φωτιά γιατί είναι κόκκινο σαν την φωτιά.

Θα ήθελα να ήμουν καπετάνιος και να ταξιδέψω σε ένα νησί στην Κρήτη γιατί έχει γύρω γύρω θάλασσα. Θα ήθελα να δω τον λαβύρινθο που έμενε ο μινώταυρος.

Αυτό θα ήθελα να είναι το καράβι μου κι όταν μεγαλώσω μπορεί να το αποκτήσω.

                                           Θανάσης Τσαλδάρης

                                             Μαθητής Β’ Τάξης

                                          2ου δημοτικού Μεσσήνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου