Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2016

Α ΜΠΕ ΜΠΑ ΜΠΛΟΜ ρωτά η Μαίρη…. ΤΟΥ ΚΕΙΘΕ ΜΠΛΟΜ απαντά ο ΓΙΑΝΝΗΣ-ΦΑΕΘΩΝ





  • Πήγες φέτος διακοπές; Σε ποιο μέρος; Τι σου άρεσε πιο πολύ;
Ναι πήγα διακοπές !! Πάρο, στα δυο χωριά μου στην Ήπειρο και στο Αγκίστρι! Μου άρεσε πιο πολύ η Πάρος γιατί ήταν ένα «ανοιχτόχρωμο νησί» που διαφέρει πολύ από την πόλη.







  • Ποιο είναι το σημαντικότερο πρόσωπο στη ζωή σου;
Αυτή τη στιγμή είναι ο αδερφός μου, αλλά πιστεύω στο μέλλον θα είναι κάποια κοπέλα!



  • Αν σε υποχρέωναν να τρως μόνο ένα φαγητό για έναν ολόκληρο χρόνο, ποιο θα ήταν;
Νομίζω .... παστίτσιο !!



  • Ποια η αγαπημένη σου εποχή του χρόνου;
Το καλοκαίρι.



  • Ποιο μάθημα βαριέσαι πιο πολύ στο σχολείο;
Μαθηματικά .....



  • Αν μεταμορφωνόσουν σε ζώο, ποιο θα ήθελες να είσαι; Γιατί;
Θα ηθελα να είμαι τίγρης γιατί είναι ένα όμορφο και θαραλλέο ζώο με ηγετικές ικανότητες.



  • Ποιος είναι ο καλύτερος σου φίλος; Τι σου αρέσει πιο πολύ σε αυτόν;
Ο καλύτερός μου φίλος είναι ο Γιωργής και μου αρέσει να κάνω παρέα μαζί του γιατί έχει πολύ ενέργεια και πολύ πλάκα.



  •  Μπάσκετ ή ποδόσφαιρο; Τι ομάδα είσαι;
Ποδόσφαιρο!! ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΕΝΑ!!



  • Πώς φαντάζεσαι έναν κόσμο τέλειο;
Ένας κόσμος τέλειος θα ήταν ένας κόσμος με ειρήνη, δικαιοσύνη και καθόλου φτώχεια!!!
                                                               
                                                       Γιάννης-Φαέθων Τσίτος
                                                             Β’ Γυμνασίου
                                                       3ο Γυμνάσιο Ελευσίνας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου