Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2016

ΠΟΥ ΝΑ ΓΥΡΙΖΕΙΣ;;; Του Γιώργου Μπαρμπατσούλη



Είναι όμορφα εδώ... (Έξω ο καιρός βροχερός λέω να βγω να μη βγω). Μου αρέσει πολύ αυτό το μέρος...
Με χαλαρώνει... Με αναζωογονεί... (πού να γυρίζεις; πού να γυρίζεις;) Σου αρέσει; (λέω να πάω σινεμά, βόλτα απ’ του Γιώργου το μπαρ) Έλα. Κλείσε τα μάτια σου... Χαλάρωσε και εσύ μαζί μου... Απόλαυσε την στιγμή... (πού να γυρίζεις; πού να γυρίζεις;) Χαίρομαι που σου αρέσει... Και εμένα μου αρέσει πολύ... (Θα πάω απ’ του Τάκη μπορεί καμιά ψιλή να βρεθεί). Ειδικά όταν είμαι μαζί σου... (πού να γυρίζεις; πού να γυρίζεις;) Ομορφιά... Έρωτας... (Έξω βραδιάζει έπιασε αγέρας δυνατός βρέχει κι εγώ γυρνάω μοναχός). Αγκάλιασέ με... Νιώσε την ανάσα μου... (ψάχνω κάπου στην τύχη να σταθώ και σπίτι δε θα μπορώ να κοιμηθώ). Να νιώσω την ζεστασιά του κορμιού σου... (Στην πόλη τα φώτα σβηστά δυο φίλοι μου λεν γεια χαρά). Μ' αγαπάς; (πού να γυρίζεις; πού να γυρίζεις;)

                                            Γιώργος Μπαρμπατσούλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου