Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2016

Για γέλιο πολύ… τα κλεμμένα



   -                                    - Τι δουλειά κάνεις;
-                                       - Πιλότος
-                                      - Εγώ αεροσυνοδός
-                                     - Το ξέρω, έχω πετάξει μαζί σου
-                                         -  Σιγά ρε Γονίδη!!!





Βλακείες έχει η τηλεόραση,
Πάω να χαζέψω στο ψυγείο…

- είσαι παντρεμένη;
- Ναι
- με πολιτικό ή με θρησκευτικό;
- με μαλάκα!!!

ΜΗ ΜΕ ΖΑΛΙΖΕΙΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΒΟΤΚΑ!!!

-      Πού πήγε όλο το γαλακτομπούρεκο από το ψυγείο;
-      Στον καναπέ είναι
-      Μόνο εσένα βλέπω στον καναπέ
-      Ε, το ίδιο λέμε

Γύρισε ο γείτονας από διακοπές. ‘’σου έλειψα;’’, λέει. Τι μου έλειψες ρε μαλάκα τον λέω… τράβα να πληρώσεις το ιντερνετ θα πεθάνουμε!!!

Με το σταυρό στο χέρι, περιουσία έκανε μόνο η εκκλησία…….

Παίρνω αντιβίωση γι’ αυτό και τρώω πολύ γιαούρτι που ‘χει μέσα το τζατζίκι, που ‘ναι δίπλα στην πατάτα, που ‘χει μέσα το σουβλάκι…

Έχω τόσα νεύρα σήμερα, που βούτηξα ένα μπισκότο στον καφέ μου και το κράτησα μέσα μέχρι που σταμάτησε να βγάζει μπουρμπουλήθρες.



  • Μάνααααα, μου χάλασε το enter στο λάπτοπ.
  • τι είνσι αυτό;
  • κουμπί
  • φερ' το να σ' το ράψω 


Τρελή εγώ; Που όταν ήμουν στο ψυχιατρείο με αγαπούσαν όλοι;

Στο σπίτι μου η θέρμανση θα λειτουργεί φέτος με φυσικό αέριο. Παραγγείλαμε 300 κιλά φασόλια.

Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ
-     -  Ένα φρέντο καπουτσίνο γλυκό με σαντιγί και σιρόπι σοκολάτας, παρακαλώ.
-     -  Πόσα κεράκια να βάλουμε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου