Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2016

ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ…. ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΓΛΥΚΑ

Εγώ στόλισα και το αυτοκίνητό μου φέτος.

-      Έλα, ρε πώς;

-      Είναι αναμμένα όλα τα λαμπάκια…

       Της βενζίνης

       Της μπαταρίας

       Του σέρβις….





Του Άι Νικόλα στολίζουμε, του Άι Γιάννη ξεστολίζουμε, Κωνσταντίνου κι Ελένης σηκώνουμε τα χαλιά… Μας έχουν λίγο Φιλλιπινέζες οι Άγιοι… ή μου φαίνεται;;;



Εδώ υπάρχει υπουργός ανάπτυξης στην Ελλάδα… δεν θα υπάρχει Άγιος Βασίλης;;;





- Μαμά τι σημαίνει θράσος;

- Θράσος παιδί μου σημαίνει μετά από 5 μελομακάρονα, 6 κουραμπιέδες και 3 σοκολατάκια έβαλα δερμάτινο κολάν.



ΦΕΤΟΣ 31/12, ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ, ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΤΟ ‘’ΠΑΕΙ Ο ΠΑΛΙΟΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ’’ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΤΟ ‘’ΚΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ ΖΩΝΤΑΝΟΙ’’.



-      ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΦΕΤΟΣ;

-      ΣΤΟ FB ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ…

ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΖΑΚΙ Ή ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ ΚΑΝΕ LIKE ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ STATUS KI ΙΣΩΣ ΕΙΣΑΙ Ο ΣΟΥΠΕΡ ΤΥΧΕΡΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ.



ΚΑΝΩ ΤΗ ΔΙΑΙΤΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ. ΤΡΩΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΙ ΕΛΠΙΖΩ ΣΕ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ!!!



ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΦΟΝΙΚΗ ΟΔΟΝΤΟΣΤΟΙΧΙΑ ΠΑΡΕΣΥΡΕ 3 ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ ΚΑΙ 4 ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ. ΤΑ ΘΡΥΜΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΑΝΑΡΙΘΜΗΤΑ.



Πήγα να κάνω ΣΕΞ και μέχρι να βγάλω μπουφάν, μπλούζες, κασκορσέδες, ζιπουνάκια, παντελόνια, σκελέες, σκουφιά, κασκόλ, γάντια, παπούτσια, κάλτσες… ΠΕΙΝΑΣΑ!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου