Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2017

Αποκαθήλωση Χριστουγέννων, Tης Μαρίνας Μάγκλαρη

Και το απέναντι μπαλκόνι να φωσφορίζει την «καλή χρονιά» με γραμματοσειρά που σε στέλνει αυτομάτως στο διανυκτερεύον οφθαλμολογικό και να μου κουρδίζει το νευρικό σύστημα.

Ξεμπέρδεψα για φέτος με τα Χριστούγεννα. Όπως το στόλισα έτσι το ξεστόλισα. Για να είμαι πιο ακριβής η αποκαθήλωση μου πήρε λιγότερο. Τραβούσα με μανία στολίδια, αστεράκια, μπαλίτσες, ασημένια βροχή, η μισή βρέθηκε στον κουβά με τα αποτσίγαρα και το κουτί του Νουνού, μεγαλώνει γερά παιδιά. Μάζευα γρήγορα. Όσο πιο γρήγορα μπουν στο κουτί και το κουτί στο πατάρι, τόσο πιο γρήγορα θα ξεμπερδεύουμε με τις γέννες και τις προσμονές. Θα μπορούσα να το μεταμορφώσω σε ιπτάμενο δέντρο, να το βλέπω να τσακίζεται στο πεζοδρόμιο και τη γειτονιά να κάνει χάζι. Το κράτησα όμως και το δίπλωσα στο κουτάκι του γιατί του χρόνου είναι μια άλλη χρονιά. Αύριο ξημερώνει μια καινούρια μέρα και θυμοσοφίες του στυλ παρηγοριά στον άρρωστο μέχρι να βγει η ψυχή του, που πάντα πιάνουν σε φάσεις ποιος ξέρει μπορεί να φταίει το φεγγάρι, να φταίει η αϋπνία, να φταίνε τα εκατό χρόνια μοναξιάς, η τουρκοκρατία, το ΤΕΒΕ και η ΔΕΗ μαζί με το χαράτσι και θα σας γαμήσουμε και θα ζητάτε κι άλλο.

Γρήγορες κινήσεις, συντονισμένες και το μυαλό σε υπερλειτουργία, ποια θα είναι η επόμενη δουλειά, να γίνουν όλα γρήγορα. Το μπαλκόνι, πότισε τα φυτά, είναι ο μόνος ζωντανός οργανισμός που σου απέμεινε στο σπίτι να συναναστρέφεσαι. Και νερά, να ρίξω νερά, να κυλήσει η μπίχλα στο λούκι κι ας μπιχλιάσει ο δρόμος, μεθαύριο προβλέπεται βροχή, θα τα ξεπλύνει όλα μαζί. Σκούπα, ξεσκονόπανο, σφουγγαρόπανο, όλα, να φύγουν όλα, να καθαρίσει το απέξω, να μη σκέφτεται το μέσα.

Απάτη. Τρελή απάτη.

Πόσο σου πήρε να δράσει ο ανθρωποδιώχτης σου; Τρεις μέρες! Ρεκόρ σχεδόν! Λίγο ακόμα και θα βελτιώσεις τους χρόνους σου. Έλα μπορεί να γίνει και ολυμπιακό άθλημα αν αποδείξεις πως καταφέρνεις να εκτελείς κόσμο μόνο με τη μούρλα σου. Σιγουράκι το χρυσό. Κατεβαίνω χωρίς προπόνηση και σαρώνω παγκόσμιους πρωταθλητές. Ούτε ντοπάρισμα, ούτε αναβολικά, ούτε στημένοι αγώνες. Από μόνη μου ρε, με την αξία μου.  Δεν έχω ανάγκη από πρόγραμμα προπόνησης, ούτε από μέθοδο άθλησης. Έχω το δικό μου σύστημα. Δοκιμασμένο και αλάνθαστο.

Καλό Πάσχα!



                                             Μαρίνα Μάγκλαρη

Εικόνα: Jean-Michael Basquiat, untitled (Fallen Angel), 1981












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου